Kategorije

Proizvajalci

Informacije

Akcije

Pogoji poslovanja spletne trgovine

1. Splošni pogoji

Naročilo zavezuje podjetje Glaso in kupca.

2. Naročanje

Naročila sprejemamo v Glaso internetni trgovini.

3. Potrdilo o naročilu

Naročilo bo shranjeno na papirju in v elektronski obliki na sedežu podjetja Glaso. Naročniku je po želji na voljo na ogled, kopijo lahko prejme po pošti.

4. Cene

Cene so v EUR in veljajo od 1. 1. 2014 do spremembe cenika oziroma do razprodaje zalog. Vse cene vključujejo 22-odstotni DDV. Cene ne vključujejo dostave. Cena dostave se preračuna glede na težo naročenih artiklov in je vidna v košarici. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila zaradi spremembe menjalniškega tečaja, tehničnih izboljšav ali sprememb na artiklih.

5. Načini plačila

Pravne osebe plačajo naročeno blago po predračunu ali v skladu z pogodbo. Fizične osebe plačajo z gotovino v enkratnem znesku po povzetju ob prevzemu blaga.

6. Dostava

Naročeno vam bomo dostavili po hitri pošti v treh delovnih dneh po prejemu naročila oziroma če je drugače, vas obvestimo na e-naslov ali na telefon.

7. Reklamacije in vračila

Do reklamacije ste upravičeni v skladu z dikcijo Zakona o varstvu potrošnikov (ZVP), ki določa postopke vlaganj reklamacij na proizvodih oz. storitvah. Z morebitno reklamacijo se zglasite na zato pooblaščenem servisnem mestu. Stranka mora paket ob prevzemu pregledati in javiti dostavljavcu morebitne poškodbe paketa, da jih zabeleži, saj v nasprotnem primeru reklamacije ne moremo upoštevati.

8. Odstop od naročila

Od naročila lahko v roku 15 dni odstopite brez navedbe razloga. Če ste blago že prejeli, nas morate v roku 15 dni od prejetja obvestiti, ter v nadaljnih 30 dneh vrniti nepoškodovano ter nerabljeno blago v NESPREMENJENI količini (aparat, navodila, pripadajoči deli, embalaža,...), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se njegova količina zmanjša, ne da bi bil za to kriv kupec. Priložiti morate kopijo računa. Podjetje Glaso vrne celotno kupnino najkasneje v 30 dneh od datuma prejema sporočila odstopa od pogodbe. Kupec izgubi možnost odstopa od naročila zaradi napake stvari, če stvari ne more vrniti ali je ne more vrniti v stanju kakršnem jo je prejel.

9. Varovanje podatkov

Podjetje Glaso se zavezuje, da bo varovalo vse osebne podatke. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in drugo potrebno komunikacijo. Vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.

10. Garancijski pogoji

Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa, kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo in potrjenim garancijskim listom. Garancija za vse izdelke je najmanj 1 leto. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena. Garancija ne velja za posege, ki so posledica uporabe potrošnika! Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse napake, kot posledica napake v materialu ali v montaži oz. tako imenovane ''stvarne napake'', ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenimi servisi in garancijo nam lahko pošljete vprašanje na elektronsko pošto info@glaso.si.

11. Drugi pogoji

V primeru zamude plačila, si pridržujemo pravico zaračunavati zamudne obresti v skladu z zakonom o zamudnih obrestnih merah in zaračunati stroške opominjanja in izterjave. Za ostale pravice in obveznosti se uporabljajo veljavna zakonska določila. Vse spore bosta stranki reševali sporazumno. Če sporazuma ne bi mogli doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče.